کناره گیری دومین کاندیدای لاری از عرصه انتخابات

دقایقی پیش محمد حسین نخبه الفقهایی نماینده مردم لارستان در دور چهارم و پنجم مجلس طی بیانیه رسمی و برای حفظ اتحاد و همدلی از عرصه انتخابات انصراف خود را اعلام نمود.ایشان که در این دوره از اقبال عمومی زیادی نیز در تمامی لارستان برخوردار بودند در مصاحبه با خبرنگار لادستان علت اصلی کناره گیری از عرصه انتخابات را ترویج روحیه ایثار و گذشت میان کاندیداهای مرکز شهرستان دانسته و عنوان نمودند مردم شریف لارستان با کاهش کاندیداهای این دوره شخص اصلح را انتخاب و از پراکندگی آراء نیز کاسته خواهد شد.
شب گذشته نیز محمد حسین علیشیری دیگر کاندیدای مرکز شهرستان انصراف خود را از این عرصه رسما اعلام نمودند.
متن اعلام انصراف محمد حسین نخبه و اخبار دیگر این عرصه متعاقبا در همین سایت اطلاع رسانی خواهد شد.

منبع:لادستان