فرماندار بستک:
شاهد حضور گسترده و دشمن‌شکن مردم در انتخابات خواهیم بود

خبرگزاری فارس: فرماندار بستک گفت: مردم انقلابی کشورمان با پیروی از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و حضور گسترده در پای صندوق‌های رأی، مانند گذشته دشمنان را ناکام می‌گذارند. 

به گزارش خبرگزاری فارس از بستک،‌ جواد قناعتی ظهر امروز در نهمین نشست شورای اداری شهرستان اظهار داشت: ستاد تنظیم بازار این شهرستان متشکل از دستگاه‌های ذی‌ربط با فعال‌سازی گشت‌های خود، برخورد با متخلفان و کنترل قیمت‌ها را در اولویت قرار داده و به این منظور قاضی تعزیرات نیز در شهرستان مستقر شده است.

وی افزود: ستاد تنظیم بازار شهرستان در طول سه روز مداوم 65 بازرسی از واحدهای صنفی انجام داد که 23 واحد متخلف شناسایی و جریمه شدند، شش واحد صنفی نیز به پلمب شدند.

فرماندار بستک بیان داشت: بازتاب فرآیند این اقدامات در جامعه رضایتمندی مردم بوده است.

نماینده عالی دولت در شهرستان بستک همچنین گفت: بررسی‌های بعدی نشان می‌دهد که قیمت‌ها به تاریخ قبل از 26 دی ماه بازگشته و انتظار می‌رود که این روند پایدار باشد که با انجام بازرسی‌های بعدی که با حضور قاضی تعزیرات در هفته‌های آتی نیز ادامه خواهد یافت قیمت‌ها تثبیت شود.

قناعتی بیان داشت: علاوه بر اقدامات انجام شده یک واحد صنفی به دلیل عملکرد مناسب با نصب پارچه نوشته در سردرب فروشگاه و اهدا لوح تقدیر مورد تشویق قرار گرفت.

بدیهی است که حضور مستمر و استقرار دائمی قاضی تعزیرات حکومتی در کنترل قیمت و رسیدگی به تخلفات صنفی بسیار مؤثر خواهد بود.

قناعتی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی بیان داشت: حضور گسترده و باشکوه مردم در انتخابات، نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب کرده و امروز دشمنان با تبلیغات نادرست و شایعه پراکنی، سعی دارند تا مردم را مایوس کنند ولی مردم انقلابی کشورمان با پیروی از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، مانند گذشته آنها را ناکام می‌گذارند.

فرماندار بستک افزود: همه اقدامات لازم برای برگزاری انتخابات باشکوه در شهرستان بستک صورت گرفته است و این اطمینان را داریم که همچون انتخابات سال 88 شاهد حضور گسترده مردم خواهیم بود.