مردم فداغ براي تبريک به منتخب مردم و ديدار و بيعت با آیت الله العظمی آيت اللهي به لار آمدند
مردم فداغ براي تبريک به منتخب مردم و ديدار و بيعت با آیت الله العظمی آيت اللهي به لار آمدند
در این نشست ابتدا حاج آقا نريماني به نيابت از مردم فداغ ضمن عرض تبريک به نماينده منتخب، مطالبی را در خصوص وظيفه سنگيني که بر دوش گرفته اند ياد آوري نمود. سپس اقای دکتر جعفرپور ضمن خير مقدم به حاضرين پاره اي از برنامه هاي تدوين شده 4 ساله خود را تشريح نمود. که اهم آن ايجاد وحدت در لارستان بزرگ و ايجاد تسهيلات مردمي و برقراري وفاق ملي و مذهبي ونيز توازن تقسيماتي بود .
منتخب مردم سپس از همگان براي تحقق برنامه هاي مدون در خواست همکاري نمود . اين نشسست با دعاي توفيق براي خدمتگزاران نظام به پايان رسيد. پس از این جلسه مردم فداغ براي ديدار با آيت الله العظمی آيت اللهي و نيز تجديد پيمان با ایشان به شهر قدیم لار رفتند. در این دیدار مردم فداغ ضمن تجديد پیمام با آیت الله العظمی آیت اللهی صحت و سلامت وجود مبارک آيت اللهي را از خداوند مسئلت نمودند و نيز پاره اي از مسايل را در پاسخ به پرسش پير فرزانه لارستان به اطلاع آقا رساندند - در پايان آقا براي همگان دعاي خير نمود.
هرکجا برکه ای نشسته بخاک